Přiznávám, že zpočátku nám Facebook moc nefungoval. Sice se nám na něm dařilo oslovovat zákazníky, kteří už Čaj týdne vyzkoušeli, a přivádět je do obchodu znovu, ale získávat nové nám moc nešlo. Reklamy byly zacílené dobře, líbily se, lidé klikali, se zájmem četli… a nenakupovali.
S tím máme potíž i v jiných kanálech, třeba v hledání. Kdo nás nezná, nedůvěřuje. Vyšší cena a nezvyklý koncept je zpočátku příliš velká bariéra.
Vysoké bariéry je třeba zdolávat po kouskách. Proto zkouším vícestupňové strategie a zdá se, že fungují lépe. Jedna z nich vypadá zhruba takto:
- Sponzorovaný příspěvek na Faceboku naláká zajímavou fotkou a textem na zajímavý čaj. Návštěvník přijde na web, přečte, odejde.
- Dokud má web ještě v paměti, požádáme ho remarketingovým inzerátem na Facebooku, aby se stal fanouškem naší stránky.
- Dáme mu trochu času stránku sledovat a pak ho poprosíme, aby začal odebírat e-mailový newsletter.
- Z newsletteru nakonec nakoupí.
Marku, jakým způsobem je fanoušek osloven, aby si přihlásil newsletter? Opět FB reklamou?
OdpovědětVymazatAno, Marceli, do tohoto cyklu je zapojena jen FB reklama. Zkouším i kombinace s AdWords, ale v těch krok s lajkováním stránky není a fungují trochu hůř.
Vymazat