Do košíku

Přes 10 let pomáhám klientům s marketingem e-shopů. Teď jeden buduji pro sebe a píši o tom.

čtvrtek 28. ledna 2016

Zákazníci chtějí vědět o přijetí platby a odeslání objednávky

›
Máme vůči našim zákazníkům jeden ostudný dluh: neposíláme jim informace, jak probíhá vyřizování jejich objednávek. Ihned po přijetí objednáv...
9 komentářů:
úterý 5. ledna 2016

Každá objednávka je tak trochu kvalitativní výzkum

›
Webová nebo zákaznická analytika většinou využívá metod kvantitativního výzkumu . Máte hodně čísel a z nich spočítáte průměry, kvantily a ji...
6 komentářů:
neděle 3. ledna 2016

Bilance po 2 letech: horší, než jsme doufali, lepší, než jsme se báli

›
Když někoho z vás potkám a ptáte se mě, jak se daří čaji, většinou říkám, že dobře. Jak je to ale doopravdy? Máme za sebou druhý celý rok pr...
13 komentářů:
sobota 2. ledna 2016

E-maily identifikují zákazníky dost nepřesně

›
Asi víte, že dělám zákaznickou analytiku nejen pro Čaj týdne , ale i pro klienty. Kvalita analýz závisí mj. na přesné identifikaci jednotliv...
14 komentářů:
čtvrtek 12. listopadu 2015

Co nám přinesl den dopravy zdarma

›
V září slavil Čaj týdne druhé narozeniny a při té příležitosti jsme vyhlásili den dopravy zdarma. Zvýšilo nám to prodej? Byla akce zisková?...
27 komentářů:
čtvrtek 18. června 2015

Jak najít nejúspěšnější zboží

›
Víte, které zboží je ve vašem e-shopu nejúspěšnější? Na první pohled snadná otázka. Přeci to, kterého se prodává nejvíc, resp. které nejvíc ...
17 komentářů:
pondělí 1. června 2015

Jak kupují čaj muži a ženy a co z toho plyne

›
V nadsázce se říká, že pánové kupují jen auta a všechny ostatní nákupy galantně přenechávají dámám. Zdá se, že u čaje to neplatí – skoro tři...
19 komentářů:
›
Domovská stránka
Zobrazit verzi pro web

O mně

Moje fotka
Marek Prokop
Konzultant internetového marketingu v rodinné společnosti Prokop software, spoluzakladatel největší české digitální agentury H1.cz (prodáno 2010), marketingový pankáč a podnikatelský dobrodruh.
Zobrazit celý můj profil
Používá technologii služby Blogger.