tag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post605959709395433644..comments2022-12-13T15:45:04.149+01:00Comments on Do košíku: O přidané hodnotě a filosofii sortimentuMarek Prokophttp://www.blogger.com/profile/15628206086554885239noreply@blogger.comBlogger13125tag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-47189659403264516362013-09-01T15:20:42.775+02:002013-09-01T15:20:42.775+02:00Já jsem filozofii sortimentu zatím asi nikde moc n...Já jsem filozofii sortimentu zatím asi nikde moc neřešil. Heuréka.cz používám často, najdu tam rozumně důvěryhodný eshop (i zkušenosti s reklamací hrají roli) s rozumnou dobou a rozumným způsobem dodání (tady se požadavky mohou lišit podle situace) za rozumnou cenu. Obvykle nejdu hned do toho úplně nejlevnějšího, protože ten obchod na základě něčeho (např. důvěryhodnosti) vyloučím.<br /><br />Ale zajímalo by mě, kde to má smysl. Samozřejmě, ne každý je jako já a pro někoho to může mít smysl. Jen nevím, jak velká je ta skupina lidí, pro kterou to má smysl.Vít Šesták 'v6ak'https://www.blogger.com/profile/00811926727629990666noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-9348338645587647592013-08-28T23:43:33.143+02:002013-08-28T23:43:33.143+02:00Marku, kápnul jste mi do noty - pro Kubu Krčmáře j...Marku, kápnul jste mi do noty - pro Kubu Krčmáře jsem vloni podobnou filozofii vetknul přímo do názvu podstránky - http://www.veneo.cz/filozofie-veneo.html .<br /><br />Sice bych asi už dneska nepoužil fráze typu Zákazník na prvním místě apod., ale ten dialog, co na té stránce je, přesně vyjmenovává všechny výhody - ruční práce, zkušenosti, jedinečný šperk.<br /><br />Vaše články "seriálu" se mi líbí víc a víc:)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16695238622733580401noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-8083227549289402002013-08-26T15:16:39.983+02:002013-08-26T15:16:39.983+02:00Díky.Díky.Marek Prokophttps://www.blogger.com/profile/15628206086554885239noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-36322671934416785012013-08-26T14:43:33.130+02:002013-08-26T14:43:33.130+02:00Marku, zkoušel, zrovna nedávno, protože můj oblíbe...Marku, zkoušel, zrovna nedávno, protože můj oblíbený eshop zrovna neměl čaj, který běžně piji. Postupoval jsem tak, že jsem napsal do Heuréky "dračí studna superior" a vybral jsem si nějaký eshop, který nabízel dobrou cenu a vypadal spolehlivě. Výsledkem je, že během psaní tohoto komentáře popíjím třetí nálev Dračí studny :-) Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-51099501889009828442013-08-26T10:28:03.407+02:002013-08-26T10:28:03.407+02:001. Obrovsky vyber.
2. Vsetko skladom (naozaj FYZIC...1. Obrovsky vyber.<br />2. Vsetko skladom (naozaj FYZICKY skladom, ziadne odrby) = rychle dorucenie.<br />3. Dorucenie do celeho sveta, super lacna doprava (prip. uplne zdarma).<br />4. Pekne balenie, uzitocne darceky zdarma (napr. krabicka na sperky, cistic a pod).<br /><br />Celkom to funguje.<br /><br />Este chyba: nejaky slusny filter, ktory pomoze pri vybere (pracuje sa na tom).<br /><br />Co u nas chyba Vam?Igorhttps://www.silver.ag/cz/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-57241391689423953502013-08-26T10:07:25.047+02:002013-08-26T10:07:25.047+02:00Ano, vím, že je mají i jinde. Ale vtip je právě v ...Ano, vím, že je mají i jinde. Ale vtip je právě v tom, že nikde jinde nemají všechny.Marek Prokophttps://www.blogger.com/profile/15628206086554885239noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-62614355883405521712013-08-26T09:59:02.007+02:002013-08-26T09:59:02.007+02:00Díky za zajímavý článek. K těm Lee filtrům - mají ...Díky za zajímavý článek. K těm Lee filtrům - mají je i u Škody: http://obchod.fotoskoda.cz/filtry-prislusenstvi/#!/products_filtered&price_from=120&price_to=11990&manufacturers%5B%5D=86&rolldown%5Bmanufacturer%5D=1&params%5B13%5D%5Bfrom%5D=242&params%5B13%5D%5Bto%5D=3041&order=, jen ne tolik.Janhttp://www.janjunek.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-4696958237578019492013-08-26T09:36:03.270+02:002013-08-26T09:36:03.270+02:00@Anonymní: Zákazníkovi je filosofie úplně putna a ...@Anonymní: Zákazníkovi je filosofie úplně putna a nemusí mít o ní ani za mák zdání. Musí ji ale cítit a prožívat.<br />Jasná a stále zřejmá filosofie je ale důležitým předpokladem pro vše ostatní, co e-shop dělá a jak jej nakonec zákazník vnímá.<br />Když se filosofie (nejen sortimentu) promítne do všech interakcí mezi zákazníkem a e-shopem, je to nejlepší způsob, jak vytvořit vracející se a doporučující zákazníky. Zda se filosofie doslovně promítne do marketingové komunikace je jen otázkou vhodnosti řešení. Že by se tam měla ale promítnout je jasné z předchozího.<br />(Myslím, že se takovému přístupu říká teď design služeb, ale nerad bych Markovi Prokopovi zapleveloval blok buzzwordy ;-)))Pavelhttps://www.blogger.com/profile/11488949144496464563noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-24625471754566250612013-08-26T09:25:49.633+02:002013-08-26T09:25:49.633+02:00Zkoušel jste někdy hledat kvalitní čaj na Heuréce?...Zkoušel jste někdy hledat kvalitní čaj na Heuréce? Pokud ano, jak jste postupoval a jaké byly výsledky?Marek Prokophttps://www.blogger.com/profile/15628206086554885239noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-20764859884798163422013-08-26T08:53:45.794+02:002013-08-26T08:53:45.794+02:00Já bych se přidal k Lukášovi - bude tu filosofii z...Já bych se přidal k Lukášovi - bude tu filosofii znát i zákazník? Já měl za to, že se dnes nakupuje převážně tak, že se dané zboží dá do zboží.cz/heuréky a dá se seřadit od nejlevnějšího :). Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-53042768702893167162013-08-26T07:51:34.278+02:002013-08-26T07:51:34.278+02:00Tvé poslední dvě věty z tohoto komentáře bych tesa...Tvé poslední dvě věty z tohoto komentáře bych tesal. Některým lidem dlátem přímo do čela. ;-)Peter Lelovičhttps://www.blogger.com/profile/17110901741980904944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-71790117939682318442013-08-25T19:43:13.153+02:002013-08-25T19:43:13.153+02:00Ano, Lukáši. Filosofie sortimentu (resp. jakákoli ...Ano, Lukáši. Filosofie sortimentu (resp. jakákoli přidaná hodnota či USP) se může projevit např. v názvu či claimu a měla by být nějak přítomna ve většině marketingové komunikace a tím se podílet na pozicování značky. Na druhou stranu se držím zásady, že brand je to, co si o tobě lidé říkají, když odejdeš z místnosti. Obvykle jsou proto potřeba solidnější základy než jenom vlastní řeči.Marek Prokophttps://www.blogger.com/profile/15628206086554885239noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1252540757627038819.post-64422655348324397802013-08-25T19:35:13.364+02:002013-08-25T19:35:13.364+02:00Doplnil bych možná, že je důležité zvolenou filoso...Doplnil bych možná, že je důležité zvolenou filosofii taky nějak chytře zákazníkovi sdělit (možná i vysvětlit, proč je pro něj zajímavá a jak z ní může těžit). Podle mého soudu si totiž zákazník "laik" (takový ten co spěchá, moc o dané věci neví a nechce to ani zkoumat) nějaké propracované produktové filosofie nemusí sám o sobě vůbec všimnout a tím pádem ji ocenit (a odměnit vyšší pravděpodobností nákupu).<br /><br />Nebo se mýlím? Alespoň já jsem už viděl hodně e-shopů, které pracují na takové či makové nabídce, ale krom jich samotných o tom skvělém plánu nikdo moc neví :-)Lukáš Pítrahttp://www.lukaspitra.cznoreply@blogger.com